Wednesday, 15 June 2011

Dah bleh sonok-sonok sakan neh ..

patut akak post entry neh semalam wokey .. tapi tenet neh wat tenat plak .. biasalah line goment kan .. hahaha

so  ... hari neh .. akak dah bleh rasa sonok-sonok sakan ek .. sebab sakit mate akak dah sembuh segala .. mata dah tak meyah2 lagi dah .. hari neh .. mata ala2 innershine gitu .. hahaha
so entry kali neh .. akak nak citer pasal akak melawat doc. kat klinik kesihatan Bukit minyak  .. wah rindu sama dr. Danam ... ( ^_^) she very2 nice ...
ok citer nyer macam ni .. pagi isnin tu akak pon siap2 lah kan nak wi kejo .. pastu .. tetiba akak perasan nape la ayor mato neh . dok down tuwon ajo .. akak pun nanyer lah .. kat teman2 dan segala .. deme kata mata akak sakit ... ( TIDAK !!!!! )
 1st time yer .. mata akak sakit ... tak pernah neh ... terus akak call bos akak wokey .. bg tahu akak nak g klinik sebab sakit mata .. then akak ciap bg tau .. akak takut buta ... hahahaha
so 7.45 a.m akak gerak la gi klinik kesihatan.. sampai sana dalam jam 8.00am ...wahhh  mcm pesta neh .. menangis cari parking .. so akak jumper lah skit ruang tuk parking .. so akak cube la nak parking .. tapi kan .. akak amat failed ok bab parking neh .. mata plak dah jadi komeng (tutup Sebelah dgn tisu) duk tolak tarik tolak tarik .. akak dah give up .. hahaha . pas tu ada lah sorang mamat neh .. dia punye la baik hati .. wahhh meletopss ok .. datang dengan bangganye ... ketuk cermin keta apart akak .. akak pun dengan muka sengeh ala2 kerang busuk turunkan cermin keta..pastu abang tu tanyer .. nape dek .. so akak cakap lah tak pandai nak parking keta .. pastu .. abang tu memvolentier kan dirinya tuk tolong parkingkan .. wah .. sekali aje yer .. dia buat .. terus stra8 masuk ... akak ucap terima kasih aje lah .. akak pun terus masuk dalam klinik jumpa sorang micy tu .. akak kan ala2 ramah so semua org kenal akak la kan .. so daftar segala .. then yg tak patut tu .. akak terus potong Q tuk jumpa doc. yer lah kan ...akak tatakut mata akak buta (keji statement) so akak jumpa  dr dan dr. kata tak der aper .. jus infection skit aje .. jangan sentuh atau ape2 takut berjangkit. pastu dapat MC 2 hari .. ciap segala akak pun kuar .. tgk la abg tadi tu .. duk tunggu giliran lagi .. alahai ..cian pula dgn abang neh .. so akak pun masuk jumpa dr. citer segala .. then dr. tu pun baik hati gak yer .. akak kata abg tu sepupu akak .. wah menipu neh .. dah tu .. takkan nak kata akak datang dgn suami..  no no no no ...akak single wokey .. pastu kan .. akak g lah kat abg tu tuk bawa dia masuk jumpe dr... dia pun terkebil2 masa akak bawa dia masuk .. hahahaha .. akak kata lah dr tu sepupu akak ... so dia ok lah ... then sebelum tu.. meniaga tetap meniaga .. akak bg lah biznes kad akak wokeh ..mane tau nanti dia nak kawin bleh datang butik akak ...  pastu akak kata kat dia .. thank you sebab tolong .. then akak terus balik ..

No comments:

Post a Comment