Monday, 7 March 2011

Aku Rimas Naik Lemas !

 

Vass.. sekali keluar muka akak ZZ
rindu rambut ni uolls .. dulu sebijik persis cam gini rambut i yer ... entah tintong haper gi cantas rambut tu jadi cam




Akak ZZ juga yer contohnya.. hahaha

ni sebenarnya tengah tintong ada maslaah dengan mamat kanggaroo sekor nih ....tiap2 hari call, sms dan sebagainya .. tanya kabar la, tanya tu la ini la .. adoyai tak terdaya nak menjawab rasanya.. dinch !!!!
Bukan sengaja nak kenal dengan dia pun, kenal kebetulan jer masa dia hantar barang datang umah ..sempat plak dia save no hp aku ek .. keji betul !!!
Tadi dia send sms yer ajak kuar lunch nih..boleh nak kenal2 .. hello kuar lunch mcm mane?? aku tengah keje nih .. kalau opis tepi umah bole la abg kanggaroo oi..
mati la aku kerjakan poket ko sampai kering .. aku hangkut satu opis gi lunch ramai2 kan ...kan kan..
tak tahu la tengah tintong nih ...tapi kekadang tu ... rasa happy gak la ada org bertanya kabar kita ... haish..
aku nih nak marah dia pun tak boleh nanti jadi isu mcm abam pos laju tu plak .. terus tukar kawasan penghantaran semata-mata tak nak terserempak dengan aku .. ni semua kes aku maki hamun dia tempoh hari la ..
aku tak kisah kalau setakat nak kawan, tanya kabar kekadang tu ... tapi jangan la sampai naik rimas ..... uhhh lemas tau ...

3 comments:

  1. ala..nk mengorat kau la tu..

    ReplyDelete
  2. oh mimie..!
    demm giler cun la ko nih..
    aku pon dah lama mencari cari..tp belom ku temu nih..
    argg..frustnyer aku..ko plak bley sesenang jumpa kekasih hati..argg..
    tapi aku nk kasik tabik kt ko ar..!!

    ReplyDelete
  3. hayoo.. nak mengorat aku katanya .. demm !
    cik cekelat namo frust .. nanti encik kelasi balik la .. bawa g fish market manhattan lagik .. hehehe

    ReplyDelete