Tuesday, 12 April 2011

Hari yang tak berapa Beerti untuk aku

Aku Baru teringat ttg sesuatu .. aku rasa aku ada marah kat seseorang .. tapi aku tak tahu lah naper aku g berang kat BFF aku .. hallu ... babe aku tak sengaja nak emo dgn hang .. ayoo perlu ke kakak nak meraung ala ala puteri gunung ledang selepas di sumpah sultan mansoor shah yang berbunyi " sesudah subuh, barang sesiapa yang melihat kamu.. nescaya buta matanya bermuntahkan darah "
i pose kejap yer ... sungguh besar daulat sultan melaka, tapi sayang di salah guna ... huhuhu

wahai my bff .. aku minta mintak maaf ye..
tapi ko pun ada salah gak .. nape lah banyak2 isu .. isu tu yang ko tanye.. buat aku rimas n lemas tetiba. selalunya aku ni kebal ala2 pakai perisai 10 lapisan tapi hari tu .. perisai aku tak da satu pun .. ayooo ...
sekali lagi aku nak minta maaf daripada enko..
dah lama kita berkawan babe, takkan sebab nila setitik kita nak curah susu sebelanga.. apa kata kita botolkan aje pastu jual susu berwarna biru ituw ..
aku cayunk ko babe... ko dah tak cayunk aku lagi ke ???
hidup kita ni pun sekali ajew .. sama2 la kita maaf memaafi ea .. aku akui, kadang2 mulut aku nih ala2 puaka gak bab menganjingkan org.. selalunya terjadi time aku P ******* lah kan ... hahahaha ( bole ?)
lepas ko baca post ni ko kene komen yer babe .. aku windu sama kamo ...plez

4 comments:

  1. yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..ehh aku ker magsa yg dimaksudkan???????hg buat aku terharu pepagi nih..!!miss u tooooo!!

    ReplyDelete
  2. horee.. dia dah komen .. babe .. u r my BFF mish u sesangat .. jgn wat cam tu lagi neh .. ko miss aku ke je ?? tak cayunk aku lah tuh kan ?

    ReplyDelete
  3. ehh..hg tu yg dh xmiss aku..ckp aku plak..poodah tambii..

    ReplyDelete
  4. eleh .. sekurangnyer .. berani mati tau .. hambo memohon maad pada gusti putri cekelat manes.. yg tak berapa nak maneh tu kan .. hahaha .. babe ko tak cayunk aku ke weh ?

    ReplyDelete